FAQ
Produkt
Czy szyjecie na zamówienie?
Tak, wykonujemy zestawy na indywidualne zamówienie, w dodatku nie pobieramy dodatkowych opłat za wprowadzenie poprawek kolorystycznych we wzorze, wyjątkiem są tkaniny droższe z nadrukiem cyfrowym – wtedy wycena ustalana jest pomiędzy nami.
Pokładamy ogromną nadzieję w to, że znaleźli Państwo u nas coś w swoim guście, a jeśli chcieliby Państwo cokolwiek zmienić w swoim zamówieniu – prosimy o kontakt kontakt@kenikids.pl Przygotujemy produkt zgodnie z Państwa marzeniem.
Czy namiot można wyprać?
Tak, wystarczy, że zsuniesz pokrowiec ze stelażu. Zalecamy prać namiot w 30 C i nie suszyć w pralce bębnowe, nie stosować wybielaczy, nie czyścić chemicznie.
Bezpieczny dla dziecka?
Jest to dla nas kwestia zasadnicza. Używamy wyłącznie naturalnych materiałów. Wszystkie materiały posiadają certyfikaty jakości i są całkowicie bezpieczne dla dzieci.
Gwarancjazwroty i wymiany
Czy udzielają Państwo gwarancji?
Oczywiście. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi.
Dodatkowo wychodząc na przeciw klientom wszystkie produkty KeniKids objęte są gwarancją. Obejmuje ona rzadko pojawiające się wady produkcyjne, które sprawnie naprawiamy lub wymieniamy produkt na nowy o ile są to wady jawne zauważone w momencie otrzymania paczki, zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
Naturalne zużycie produktu, uszkodzenia mechaniczne, małe różnice w wymiarach lub wady występujące poprzez nieodpowiednie użytkowanie, pranie/konserwację produktu – nie podlegają gwarancji. Gwarancji nie obejmie również produkt zmodyfikowany lub zmieniony konstrukcyjnie we własnym zakresie.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. W celu uniknięcia nieporozumień wynikających z tego tytułu staramy się pokazać w galerii ujęcia produktu w różnym oświetleniu jak i sytuacjach.
Po kontakcie telefonicznym i mailowym, wysyłany jest do Państwa formularz, który po wypełnieniu prosimy dołączyć do wadliwego produktu wraz z oryginałem paragonu.
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni roboczych oraz mailowo informujemy o decyzji i dalszym postępowaniu.
Jak zwrócić towar?
Zgodnie z prawem, kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania konkretnej przyczyny w ciągu 14dni, nie tyczy się to jednak produktów robionych na zamówienie.
W przypadku produktu standardowego prosimy o odesłanie nowego, nienaruszonego towaru, nieposiadającego żadnych śladów użytkowania wraz z paragonem lub FV oraz na adres siedziby firmy. Należy również powiadomić nas drogą mailową lub telefoniczną o planowanym zwrocie, gdyż wymagamy wypełnienia formularza zwrotu, którego wysyłamy na maila.
Odsyłany zwrotny/ reklamacyjny produkt należy wcześniej odpowiednio zabezpieczyć. Mile widziane będzie oryginalne opakowanie, folia bąbelkowa i stretch.
Jak wymienić towar?
Towar mogą Państwo wymienić na podobnej zasadach, jakie obowiązują w przypadku zwrotu. Prosimy o wcześniejszą informację dotyczącą chęci wymiany oraz podanie produktu zastępczego. Firma nie pokrywa jednak kosztów wysyłki wymienianych towarów.
Uszkodziłam produkt, czy można go naprawić?
Z faktu iż posiadamy własną szwalnie w Poznań oraz grupę wyszkolonych specjalistów, świadczymy również usługi pogwarancyjne lub wynikające z nieodpowiedniego użytkowania produktów.
Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt, najlepiej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonego produktu, abyśmy mogli wstępnie oszacować koszt serwisu, nim zdecydują się Państwo na naprawę.
Dostawa
Ile kosztuje wysyłka?
Nasza firma korzysta z usług firmy kurierskiej DPD.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Jak pakujecie produkty?
Produkty KeniKids wyróżniają się na tle innych nie tylko ze względu na wysoką jakość i szczegółową kontrolę jakości. To również wyjątkowa dbałość i precyzja podczas pakowania ich w folia.
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Wychodzimy naprzeciw nawet najbardziej wymagającym klientom. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycję. Prosimy więc o kontakt mailowy, a z pewnością znajdziemy najlepsze rozwiązanie.